3 napos életmódtábor újtratöltve transzplantáltak és szervre várók részére Kőszegen

A cél a mozgás népszerűsítése, a társas kapcsolatok építése és a transzplantáltak életminőségének javítása volt.

A tavalyi évhez hasonlóan, a 3 napos életmódtáborunkat nyár elejére időzítettük, 2023.06.09-11-ig tartó hétvégén, ahol a sport és a kirándulás mellett kicsit jobban megismerhetjük egymást.

Az egyesület szervezésében transzplantáltak, szervre várók, hozzátartozóikkal töltöttek el egy csodálatos hétvégét, idilli erdei környezetben. Összesen kb. 30 fő volt jelen az eseményen. Voltak nappali látogatóink is, akik bár nem tudtak egész hétvégén velünk lenni, de megtiszteltek minket jelenlétükkel.

2023.06.09. Péntek – 1. nap

Megérkeztünk az ismerős szállásra délután a Mohás Vendégházba, Kőszegen, ahol a tulajdonos már várt minket. Akik még először jártak itt, őket körbevezettük, előkészültünk a hétvégére, szeretettel várva a később érkezőket.

Az egyesület csapata jó hangulatú, beszélgetős, közös vacsorát tartott, majd péntek esti programként még Kovács Judit, a GyőrSzeVas ügyvezetője egy vidám bemutatkozó játékot talált ki, amivel kicsit talán könnyebb volt az ismerkedés.

2023.06.10. Szombat – 2. nap

Jó érzés volt reggel úgy kelni, hogy madárcsicsergés fogadott minket, míg az ablakon kitekintve a természet sokszínű növényzete mosolygott ránk.

Szombaton az ébresztő után tornáztunk, majd reggeli után túrázni indultunk, s az Írottkő-kilátó felé vettük az irányt. A Dunántúl legmagasabb pontjára (884 m tengerszintfeletti magasság) érkeztünk meg, ahol pazar látvány tárult elénk. A fotózás nem maradt el.

Amíg mi túráztunk, a csapat másik fele, családtagjaink lassan már hagyománynak számító vaddisznóhúsból pörköltet főztek bográcsban, amit jó étvággyal fogyasztottunk a túrából visszaérve. Most is emlegetjük ezt az ebédet.

Ebéd után tagjainknak átadtuk az egyik győri székhelyű cégtől kapott új egyesületi pólókat.

Délutánra sportágismertető programot szerveztünk, hiszen az egyik legfontosabb egyesületi célkitűzésünk, hogy minden sorstársunk rendszeresen mozogjon, ami a transzplantáltak életkilátásait, a beültetett szerv élettartamát akár 30 százalékkal növelheti.

Nádasdy József sportolónk bemutatta a petanque sportágat, melyet sok szervátültetett űz. Nagy sikere volt a bemutatónak. Kipróbálhattuk a dartsot is, ami szinte mindenkit elvarázsolt.

Az esti órákban két gitár is előkerült, együtt énekeltünk, társasjátékkal, beszélgetéssel zártuk a napot.

2023.06.11. Vasárnap – 3. nap

Az időjárás pénteken és szombaton is megkegyelmezett nekünk, de vasárnap reggel egy nagy eső miatt a Novákfalvára tervezett kirándulás elmaradt. Így az egyesület jelenéről, és jövőjéről, a következő rendezvényünkről is beszélgettünk: az augusztus elejére tervezett Fertő-tó körüli, 3 napos kerékpártúránk szervezési kérdéseiről.

Úgy gondolom nemcsak eredményes volt ez az életmódtábor, de sok élménnyel is gazdagodtunk. A résztvevők is erről számoltak be nekünk.

Szeretnénk hagyományként továbbvinni ezt, hogy évente eltöltünk egy egyesületi hétvégét Kőszegen, a Mohás Vendégházban.

Köszönjük a Kőszegi Mohás Vendégháznak a kiváló szálláshelyet, rendezvényünk helyszínét, és támogatóinknak is az adományokat.